Испити заказани код проф. др Видоја Спасића за 06.09.2024. године, одржаће се у понедељак 09.09.2024. године у 8 часова. Учионица ће бити одређена благовремено.
Ukoliko imaš između 18 i 35 godina, energiju, posvećenost i želju da uradiš nešto dobro za svoju zajednicu dok istovremeno zarađuješ, RISE je savršena prilika za tvoj uspeh i rast!
RISE – Regionalni inkubator za socijalne preduzetnike je besplatni program za motivisane i posvećene mlade ljude, koji su spremni da izdvoje vreme za učenje i doprinesu pozitivnim promenama u svojoj zajednici.
Ako imaš inspirativnu ili inovativnu ideju kako da doprineseš očuvanju životne sredine, zapošljavanju ranjivih grupa, osnaživanju žena, ruralnom razvoju, obrazovanju ili kulturi u lokalnoj zajednici, prijavi se na RISE program! Polaznici programa će imati priliku da steknu veštine i znanja iz oblasti socijalnog preduzetništva koja će im pomoći da sprovedu svoju ideju i ostvare zaradu dok rade ono u šta veruju.
RISE program sastoji se od 2 faze – ideacije i inkubacije. Tokom 4 meseca faze ideacije gradićeš svoju ideju od nule do biznis modela. Na tom putovanju imaćeš podršku eksperata i mentora, sa kojima ćeš proći kroz sve važne korake u pokretanju socijalnog preduzeća. Dva najbolja tima iz Srbije odnosno ukupno 12 timova iz Zapadnog Balkana, dobiće i dodatnu finansijsku i praktičnu podršku da sprovedu svoju ideju i unaprede razvoj svog poslovanja tokom faze Inkubacije.
Ko može da se prijavi?
Na program mogu da se prijave timovi od najmanje dvoje mladih ljudi (18 – 35 godina) iz cele Srbije koji imaju motivaciju i vremena da tokom trajanja programa rade na razvoju svoje ideje i redovno pohađaju treninge i događaje (2 treninga mesečno).
Saznaj više o programu i kriterijumima za učešće klikom na ovaj link.
Kako da se prijaviš?
Prijavljivanje se vrši popunjavanjem formulara na ovom linku.
Do kad možeš da se prijaviš?
Prijave za program otvorene su do 30. septembra u 23:59h!
Imaš još pitanja?
Ukoliko imaš neku nedoumicu u vezi programa ili procesa prijave, budi slobodna/slobodan da kontaktiraš Smart kolektiv Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели..
Ovo je peti ciklus RISE programa kroz koji je do sada 508 preduzetnika i preduzetnica razvilo 175 društveno-korisnih ideja, dok je 48 projekata ostvarilo i finansijsku podršku, uključujući Link in Bioska, Zajedničke niti, Soko kamp, Blatologiju, Vožnjom do samostalnosti, Women on the way, Mountain Ways i Izađi u bar iz Srbije.
RISE – Regionalni inkubator za socijalne preduzetnike je program podrške mladim socijalnim preduzetnicima i preduzetnicama, koji u Srbiji sprovodi organizacija Smart kolektiv od 2019. godine. Projekat RISE su podržali Francuska razvojna agencija (AFD), Evropska unija (EU), Regionalna kancelarija za saradnju mladih (RYCO), Francusko-nemačka kancelarija za mlade (OFAJ) i PULSE (Groupe SOS). RISE aktivnosti implementira šest organizacija Zapadnog Balkana: ARNO, Balkan Green Foundation, Nešto Više, Smart Kolektiv, IEC Tehnopolis i Yunus Social Business Balkans.
Više o Smart kolektivu, organizaciji koja sprovodi program u Srbiji, saznaj putem ovog linka.
We would like to draw your attention to our upcoming Bootcamp "Students, EU Enlargement Policy and EU Integration - The good, the bad, and the active", which will take place from the 18th unil 21st September 2024 at the Faculty of Law of the University of Belgrade. It is organized by the SEELS network faculties and the Europa-Institut of Saarland University and financially supported by the DAAD and the Federal Foreign Office of Germany.
The bootcamp aims to introduce students and young academics to the EU Enlargement Policy and EU Integration. A special emphasis will be put on the EU accession process and the EU neighbourhood policy. The students should be made more aware of the topic and enabled to recognize deficiencies and defuse situations through knowledge of the legal framework, and in particular to understand the complexity of the EU accession process. Moreover, interactive trainings and workshop sessions should foster the discussion among the participants.
You can find more information here: DAAD Higher Education Dialogue - Europa Institut. Please also find attached the Call and all relevant documents as well as a social media post for sharing purposes.
The application form and all relevant documents should be compield in a single pdf file and sent to both addresses: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. and Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. with subject: Bootcamp/Summer School Application-Last Name, First Name.
Please spread the word among your students/friends. The Application deadline is 2 August 2024.
We are pleased to announce the launch of the 7th edition of the ALAI European Authors’ Right Award, supported by GESAC. This year, once again, the award will be handed out to a student or researcher for submitting the best essay related to authors’ rights/copyright with a European dimension.
The call for applications for this 2024/2025 edition is now open!
We would like, through your intermediary, to invite students of the Faculty of Law interested in authors' rights to apply for this year's edition of the essay competition and we would be very grateful if you could disseminate the information among the students of your faculty.
You will find enclosed the following documents (both in English and French):
All the information regarding the award can be found on https://authorsocieties.eu/alai-award/
Please feel free to contact us for any inquiries.
We are pleased to announce the launch of the 7th edition of the ALAI European Authors’ Right Award, supported by GESAC. This year, once again, the award will be handed out to a student or researcher for submitting the best essay related to authors’ rights/copyright with a European dimension.
The call for applications for this 2024/2025 edition is now open!
We would like, through your intermediary, to invite students of the Faculty of Law interested in authors' rights to apply for this year's edition of the essay competition and we would be very grateful if you could disseminate the information among the students of your faculty.
You will find enclosed the following documents (both in English and French):
All the information regarding the award can be found on https://authorsocieties.eu/alai-award/